راهکار اوج    --> مشاهده ی مطلب  
مدیریت ارتباط با مشتری CRM
هدف مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت هماهنگ مشتریان فعلی و بالقوه سازمان است. این مهم با استفاده از آنالیز داده های گذشته سازمان برای بهبود ارتباطات تجاری با مشتریان به منظور تمرکز دقیق بر روی حفظ مشتریان موجود و افزایش فروش صورت می گیرد. یکی از مهمترین انتظارات در مورد ارتباط با مشتری، جمع آوری داده ها از بخش های مختلف ارتباطات شامل وب سایت، تلفن، ایمیل، چت ، ازاریاب ها و شبکه های اجتماعی است.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

هدف مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت هماهنگ مشتریان فعلی و بالقوه سازمان است.

این مهم با استفاده از آنالیز داده های گذشته سازمان برای بهبود ارتباطات تجاری با مشتریان به منظور تمرکز دقیق بر روی حفظ مشتریان موجود و افزایش فروش صورت می گیرد.

یکی از مهمترین انتظارات در مورد ارتباط با مشتری، جمع آوری داده ها از بخش های مختلف ارتباطات شامل وب سایت، تلفن، ایمیل، چت ، ازاریاب ها و شبکه های اجتماعی است.

رضایت مشتری

عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به محصول یا خدمتی که از آن استفاده کرده است. رضایت مشتری واکنشی است، که در رفتار بلندمدت مشتری توسط شرکت بررسی می‌گردد و به‌عنوان ابزار مهمی در فعالیت بازاریابی در نظر گرفته می‌شود، در نتیجه فعالیت خود را بر ارتباط با مشتری مدیریت  می‌نماید.

ارتباط مشتری در کنار کیفیت می‌تواند، عامل اثربخش بر رضایت مشتری باشد. کیفیت مفهومی پویا است، که با تجربه مشتری و تغییر و اصلاح در درک مشتری از محصول تغییر می‌یابد.

رضایت مشتری عملکرد متفاوتی از انتظار و درک مشتری است. ارتباط مشتری به ایجاد رابطه‌ای مثبت بین مشتری و شرکت کمک می‌نماید.

از این رو تحقیق در مورد رابطه بین ارتباط مشتری و رضایت مشتری بسیار مهم است.

در واقع رضایت مشتری واکنشی است که تحت تاثیر متغیرهای مختلفی قرار دارد و در کسب‌وکارهای مختلف نیز تغییر می‌کنند. رضایت مشتری ارتباط تنگاتنگی با خدمات مشتری دارد.


 

مدیریت ارتباط با مشتری

به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان می‌کند.

مزایای استفاده از  CRM

یکی مزایای مهم CRM این است که تمام اطلاعات کسب و کار یک سازمان در سه بخش فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان در یک جا ثبت و جمع آوری می شود و با تعریف حق دسترسی گوناگون برای کاربران مختلف میتوان به راحتی به اطلاعات مورد نظر در کمترین زمان ممکن دست پیدا کرد. قبل از پیدایش این سیستم تمام اطلاعات یک سازمان مانند اطلاعات مشتریان، نمایندگی ها و رقبا، پیش فاکتورها، فاکتورهای فروش، اطلاعات خدمات به مشتریان، اطلاعات در زمینه تبلیغات و بازخوردهای آن وغیره، در بخش های مختلف آن پراکنده و دستیابی به آن اطلاعات امری زمان بر بود. همچنین برای ایجاد ارتباط با مشتریان نیاز به سیستمهای جداگانه بود که CRM با یکپارچه کردن همه سیستمهای ارتباطی که در بالا هم به آن اشاره شد کار را برای حفظ ارتباط با مشتریان بسیار راحت کرده است.

یکی دیگر از مزایای مهم CRM تبدیل یک سازمان از شخص محور بودن به گروه محور بودن است. کارمندانی که در یک سازمان از این سیستم استفاده میکنند تمام اطلاعات حتی پیش بینی ها و تفکرات شخصی خودشان را ثبت می نمایند و این امر باعث میگردد که اگر روزی یکی از کارمندان قادر به ادامه همکاری با سازمان نبود نفر بعدی بتواند با مطالعه عملکرد شخص قبل به سرعت وارد چرخه کاری شده و کار او را به خوبی ادامه دهد.

ازدیگر مزایای CRM میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه راهکار های خلاقانه برای مشکلات رایج

پیدا کردن مشتریان هدف و شناسایی نیازهای آنها

 کاهش هزینه های جذب مشتری

 صفر کردن زمان جابجایی اطلاعات بین بخش های مختلف یک سازمان

 کنترل عملکرد کارمندان

بسیاری از سیستم‌های امروزی به منظور به حداقل رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها ایجاد شده‌اند. یک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع زیادی می‌تواند برای یک شرکت تجاری به همراه داشته باشد. استفاده از یک سیستم خوب CRM می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد. ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آن‌ها نیز مهم هستند. این منافع عبارتند از:

صرفه جویی در زمان

یکی از واقعیت‌های ناخوشایند بخش فروش این است که حجم کاری بسیار زیاد است. بخش فروش شما و نیروی آن‌ها زمان زیادی را صرف کاغذ بازی می‌کنند به جای اینکه مشغول به انجام فعالیت‌های مربوط به فروش باشند. نمی‌تواند شلوغی کار را از بین ببرد ولی می‌تواند قسمتی از آن را به حالت خودکار درآورده و سرعت انجام کارها را بیشتر کند. این به معنای صرفه جویی بیشتر در کار و همچنین سود و کمیسیون بیشتر است.

سازماندهی

استفاده ازسیستم CRM باعث می‌شود که بتوانید با سهولت بیشتری کار خود را سازماندهی کنید. همچنین این سیستم باعث می‌شود که بتوانید چیزهای مختلف را به راحتی دسته‌بندی کنید تا پیدا کردن آن‌ها آسان تر شود و همچنین چیزی از قلم نیافتد. اگر شما به یک مشتری بگویید که پنجشنبه با او تماس می‌گیرید اگر در سیستم CRM چنین چیزی ثبت شود احتمال فراموشی آن کمتر وجود دارد. سیستم نه تنها می‌تواند تماس را به شما یادآوری کند بلکه اطلاعاتی هم که به مشتری قول داده‌اید در اختیار شما قرار دهد.

ارتباط برقرار کردن

فروش یک بازی تعاملی به شمار می‌رود و حتی اگر عضو تیم فروش نیستید باید با سایر اعضای تیم فروش در تماس باشید و اطلاعات مختلف را با هم به اشتراک بگذارید از جمله روند پیشرفت سرنخ فروش در قیف فروش. اکثر این ارتباطات را به صورت خودکار در CRM انجام می گیرد و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین می‌تواند به اعضای تیم فروش کمک کند برای ایمیل‌های عمومی و تماس‌های تلفن کلی تمپلیت (Template) یا اسکریپت‌های مختلف داشته باشند.

ایجاد سریع تر سرنخ فروش

زمانی که در رابطه با محصول خود اطلاعات دارید می‌توانید با سرعت بیشتری سرنخ‌های فروش ایجاد کنید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برای شما آسان تر می‌کند و شما بهتر می‌توانید سوالات مشتریان بالقوه را پاسخ دهید و در وقت برای پیدا کردن اطلاعات صرفه جویی کنید.

برقراری نظم

سیستم CRM به شما کمک می‌کند در طبقه‌بندی کردن اطلاعات مشتری و تماس‌ها و تمامی موارد مشابه نظم داشته باشید. با آنکه حافظه بعضی از افراد بسیار قوی است ولی باز هم کسی نمی‌تواند همه اطلاعات را به یاد داشته باشد.

مدیریت تلاش‌هایی که در بخش فروش صورت می‌گیرد

تنها این امر برای مدیران فروش نیست بلکه تمامی اعضای تیم فروش باید در رابطه با عملکردشان رکوردی در اختیار داشته باشند و عملکرد خود را در ماه‌های بعدی پیش بینی کنند.CRM  می‌تواند اطلاعات لازم برای پیگیری عملکرد شما را در اختیارتان قرار دهد و با گزارش‌های دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم کند.

مدیریت خدمات

با استفاده از سیستم CRM می‌توان تمامی موارد مربوط به سفارش خدمات را در سازمان پشتیبانی کرد از مواردی نظیر قیمت دهی به مشتری و پردازش آن گرفته تا گرفتن سفارش و مشخص سازی بهترین فرد برای برخورد با مشتری.

برنامه‌ریزی امور فروش

تیم فروش می‌توانند با آنالیز داده‌های CRM امکان پیش بینی میزان فروش و درآمد تخمینی کلی را در اختیار داشته باشند.

شناسایی نیازهای مشتریان

استفاده از CRM باعث می‌شود نیازهای مشتریان شناسایی شده و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان در نظر گرفته شود.

 

کاربرد CRM  در بازار و تأثیر تکنولوژی بر این سیستم:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ایجاد راهکارهایی به سازمان کمک می کند که سلایق مشتریان خود را شناخته و تولیدات و سرویس های خود را براساس آن سلایق ایجاد و در اختیار مشتریان قراردهد. استفاده از این سیستم باعث سرعت بخشیدن به فرایندهای کاری و افزایش قابلیت پاسخگویی به مشتریان می گردد. این سیستم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ارتباط سازمان را از طرق مختلف مانند وب, ایمیل, پیامک, تماس با مشتریان حفظ کرده و با ترسیم نمودارهایی جایگاه فعلی شما در برنامه کاری خود و همچنین در مسیر رسیدن به هدف به وضوح نشان می دهد و برای رسیدن به هدفتان شما را ترغیب می کند.

مایکروسافت داینامیک ​Microsoft Dynamics CRM

هدف اصلی از تولید این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد. اما معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن باعث شده است که در حال حاضر مایکروسافت از این محصول به عنوان بستر XRM نام برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای تولید برنامه های مبتنی بر وب مختلفی استفاده کرده اند.

ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش در دینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند. و یک سازمان را قادر می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولین تماس تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت نماید.

رابط کاربری Microsoft Dynamics CRM شبیه به اوتلوک طراحی شده است. این طراحی در کنار یکپارچگی و همبستگی کامل بین  Dynamics CRMاوتلوک و دیگر ابزارهای مجموعه آفیس. شرایطی را ایجاد می کند تا کاربران با سرعت و کارایی بالا سیستم را در امور روزانه خود به کار گیرند و هزینه های آموزش و استقرار کاهش یابد.

ویژگیهای اصلی

بازاریابی: داشتن دید روشن تری از مشتریان و بازاریابی آگاهانه تر

 لیست مشتریان را به چند گروه مناسب بخش بندی کنید و سپس با استفاده از مدل گردش کار- محور به بازاریابی برای یک یا چند بخش مشخص از مشتریان بپردازید. دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:

  • تقسیم بندی مشتریان
  • برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و اجرای آنها
  • پالایش اطلاعات
  • تحلیل و گزارش گیری
  • ابزارهای تعاملی فروش و بازاریابی
  • به اشتراک گذاری اطلاعات

     

     دسترسی به همه اطلاعات مشتریان به صورت آنلاین یا آفلاین به پرسنل فروش کمک می کند که از همه جا به اطلاعات سرنخ های فروش، فرصت های تجاری به صورت بلادرنگ دسترسی داشته باشند. دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:

  • مدیریت سرنخ های و فرصت های تجاری
  • مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی
  • ناحیه بندی و مدیریت آنها
  • پیش بینی و تحلیل فروش
  • دسترسی آفلاین به اطلاعات و دسترسی از طریق موبایل و تبلت
  • دسترسی سریع به محصولات، قیمت ها و پیش فاکتورها

     

      خدمات پس از فروش: خدمات بهتر و بیشتری برای مشتریان فراهم کنید

    پاسخگویی سریعتر به مشکلات مطرح شده توسط مشتری و بهبود توان واحد پشتیبانی از طریق ردیابی سریع مشکلات و پاسخگویی دقیق باعث ایجاد سود در درازمدت می شود. . دینامیک CRM در بخش های ذیل به شما کمک می کند:

  • مدیریت قراردادهای مشتریان
  • مدیریت تعاملات و مشکلات مطرح شده
  • مدیریت بندهای قرارداد مشتریان
  • مدیریت پایگاه دانش
  • برنامه ریزی ارایه خدمات
  • گردش کار بین تیم ها و گروههای کاری
  • گزارش و تحلیل خدمات

     

    مزایای تجاری

  • امکان استفاده از تمامی امکانات Microsoft CRM به صورت کامل در محیط مایکروسافت آفیس و  اوتلوک
  • ذخیره سازی و نگهداری تمامی اطلاعات مشتریان در یک محل
  • فراهم کردن امکان شناخت رفتار مشتریان
  • افزایش امنیت در ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات مشتریان
  • راه اندازی و استفاده از آن ساده و سریع است
  • همراه با رشد و توسعه کسب و کار شما، Microsoft CRM نیز رشد می کند
  • امکان ارسال و دریافت فاکس را بدون نیاز به دستگاه فاکس فراهم می کند
  • نگهداری از آن آسان است
  • انعطاف پذیری بالایی برای هماهنگ شدن با نیازهای سازمان شما دارد
  • ابزارهای مناسبی برای انتقال اطلاعات موجود به Microsoft CRM در اختیار قرار می دهد.

     

    چرا توصیه می شود نرم افزار CRM فعلی خود را  با Microsoft CRM جایگزین کنید؟

    امکانات تعاملی، قابلیت یکپارچه شدن با دیگر نرم افزارها، مخصوصا نرم افزارهای پر کاربرد و همه گیر آفیس و  توانایی فوق العاده در مکانیزاسیون فرآیندهای کسب و کار دلایل اصلی این پیشنهاد است. همچنین مایکروسافت یک برنامه سرمایه گذاری دراز مدت برای ادغام هر چه بیشتر Dynamics CRM با آفیس و شیرپوینت و دیگر تکنولوژی های مایکروسافت که مشتریان قبلا آن ها را در اختیار داشته اند برنامه ریزی کرده است. از این رو استفاده از Dynamics CRM آینده روشن تری نسبت به بقیه محصولات دارد.

    داینامیک CRM برای فروش

     با استفاده صحیح از قابلیت های Microsoft CRM در حوزه فروش ، مدیریت فروش سازمان و شرکت خود را بهبود بخشید.

     افزایش موفقیت های فروش

     مدیریت سرنخ ها و فرصت های تجاری،  قابلیت سفارشی سازی گردش کارها در مکانیزه کردن فرآیندهای فروش، امکان ایجاد پیش فاکتور، و مدیریت سفارشات همگی در کوتاه کردن چرخه فروش و افزایش فروش های موفق بسیار موثر است.

    مدیریت ساده کارها

     یکپارچگی کامل قابلیت های CRM و ادغام شدن آنها با قابلیتهای پایه Outlook امکان مدیریت ایمیل ها، قرار های ملاقات، وظایف و تماسها را از طریق یک برنامه واحد فراهم می آورد.

    شناخت نیازهای مشتریان

     گزارشات جامع CRM امکان پیش بینی فروش، سنجش فعالیتهای کسب و کار و ره گیری موفقیت های فروش را ممکن می سازد.

    بهبود کیفیت فروش

     برای اینکه بتوانیم زمان فروش را برای سرنخ های مناسب تر استفاده کنیم. با استفاده از سیستم گردش کار قدرتمندش امکان مکانیزاسیون فعالیتهای فروش را ایجاد می کند.

    ایجاد روابط بهتر

     یک دید متمرکز، متناسب شده از اطلاعات مشتریان، تاریخچه فعالیتها، روابط بین آنها در dynamic CRM ایجاد کنید تا درک دقیق تری از نیازهای مشتریان بدست آورید.

     دسترسی به اطلاعات حتی دور از دفتر کار

     به تمام قابلیت ها و اطلاعات CRM به صورت آنلاین و یا به صورت آفلاین و از طریق Outlook دسترسی دارید و می توانید از هر مکانی و با ابزارهای چون تبلت و گوشی نیز از سیستم استفاده نمایید.

     

    اشتراک گذاری اطلاعات

     ماژول های یکپارچه امکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین اعضای تیم و واحد سازمانی را فراهم می آورد.

     داینامیک CRM برای بازاریابی

     از طریق مکانیزاسیون فرآیندها، پرورش ارتباطات، هدف گذاری تعاملات و مشاهده سریع آنالیز تلاشهای خود، فرصتهای تجاری شرکت خود را به حداکثر برسانید. شناسایی ، اجرا و تکرار طرح های بازاریابی موثر در کانال های متعدد فروش از طریق یک رابط کاربری واحد، امکاناتی است که Microsoft CRM برای شما فراهم می کند.

    قابلیت های ماژول بازاریابی داینامیک CRM امکان زمانبندی و رهگیری فعالیتهای کمپین های تبلیغاتی و اندازه گیری میزان کارایی این کمپین ها را فراهم می کند. ترکیب ویژگی های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش کمک می کند تا با اطلاعات به روز شده مشتریان کار کنید و بنابراین در هنگام مذاکره با مشتریان یک تیم حرفه ای،سازمان یافته و مطلع جلوه کنید.

  • تماس با بهترین مشتریان با تبلیغات هدفمند و ارتباطات ایمیلی
  • راه اندازی و اجرای سریع کمپین های فروش با حداقل تلاش
  • اجرای کمپین های بزرگ و پیچیده
  • ارسال ایمیل های انبوه برای مشتریان و رهگیری همه پاسخ ها

     

    داینامیک CRM برای خدمات پس از فروش

     جایگاه مشتریان خود را از طریق در اختیار گرفتن ابزار Dynamic CRM ارتقا دهید و امکان کسب تجربه خدمات استثنایی را برای ایشان فراهم آورید.

    Microsoft Dynamics CRM مجموعه ای از امکانات را در اختیار قرار می دهد که استفاده از آنها به پرسنل خدمات پس از فروش شما امکان رهگیری درخواست های مشتریان، مدیریت مسائل مربوط به پشتیبانی از شروع تماس مشتری تا رفع موفقیت آمیز آن و کسب رضایت مشتری را ممکن می سازد.

    با ابزارهای آشنا کار کنید

    می دانیم Microsoft CRM از طریق outlook نیز قابل استفاده است. لذا تیم بازاریابی و فروش سازگاری فوق العاده ای را در استفاده از نرم افزارMicrosoft CRM مشاهده می کنند. رابط کاربری همانی است که هر روز برای چک کردن ایمیل ها از آن استفاده می کرده ایم.

     

    اطمینان حاصل کنید که خدمات کارآمد به مشتریان ارایه می کنید

    از طریق صف های مسیریابی خودکار موارد پشتیبانی  را انتساب داده، مدیریت کرده و حل کنید. همچنین با استفاده از قابلیت های ذکر شده همراه با مدیریت موارد، ردیابی ارتباطات و پاسخگویی خودکار به ایمیل ها امکان دریافت درخواست های بیشتر توسط نیروهای محدود تر را فراهم کنید.

     

    نیازهای مشتریان را درک کنید

    گزارشاتی در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن می توانید درخواست ها و مواردی که عموما به پشتیبانی اعلام می شوند را شناسایی کنید و از طریق آن نیازهای مشتریان را ارزیابی کرده و میزان اثربخشی خدمات پشتیبانی را ارزیابی کنید.

     اطلاعات را به آسانی به اشتراک گذارید

    مشتریان برتر خود را شناسایی کنید و خدمات مورد نیاز آن ها را در اولویت قرار دهید. همچنین یک پایگاه دانش مشترک از خدمات پشتیبانی که به صور معمول رخ می دهند، ایجاد کنید. و با استفاده از قابلیت جستجو در آن به سرعت مشکلات مشتریان را مرتفع نمایید.

    تفاوت مایکروسافت CRM با بقیه محصولات

    اگر بخواهیم تفاوت نرم افزار مایکروسافت را با بقیه CRM های دنیا بدانیم و اینکه چرا نرم افزار مایکروسافت رتبه اول CRM های دنیا است.

    اولین تفاوتی که بین نرم افزار CRM مایکروسافت با دیگر نرم افزارهای جهان وجود دارد در نام نرم افزار نوشته شده است، Microsoft Dynamics CRM  که خود کلمه Dynamics قدرت نرم افزار را دارد بیان میکند. تنها شرکت نرم افزاری که در دنیا قدرت تولید نرم افزار Dynamics را در دنیا دارد.

     

     

    Dynamics CRM یعنی چه؟

    Dynamics به معنی پویا و قابل تغییر بودن نرم افزار است. یعنی شما میتوانید این نرم افزار آنطور که دوست دارید برای کسب و کار خود حالت دهید.

    در نرم افزار Dynamics CRM شرکت مایکروسافت یک چارچوبی مشخص کرده است که ستون های نرم افزار به شمار میروند و شما میتوانید بر روی همین ستون ها نرم افزار ایده آل کسب و کار خود را طراحی کنید و بسازید. آنوقت نرم افزار Dynamics CRM کاملا برای شغل شما شخصی سازی شده است. همانند اینکه شما نرم افزاری مخصوص سازمان خود طراحی کرده اید.

    چگونه Dynamics CRM برای سازمان ما شخصی سازی میشود؟

    مایکروسافت به دلیل قدرت در برنامه نویسی بی نهایت ابزار در این نرم افزار قرار داده است که شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی میتوانید از این ابزارها استفاده کنید و نرم افزار را برای خود شخصی سازی کنید. چند مورد از آن را در پائین ذکر میکنیم:
    ۱- هر کاربر توانایی آن را دارد که محیط نرم افزار را برای خود شخصی سازی کند.

    ۲- هر کاربر توانایی آن را دارد که گزارشات منحصر بفرد خود را بسازد.

    ۳- هر کاربر توانایی آن را دارد که بخشی از کارهای خود را به عهده نرم افزار بسپارد.

    ۴- و موارد بسیار دیگر

    اگر تجربه شما با نرم افزار حسابداری را وارد این بحث کنیم، شما در نرم افزار حسابداری فقط توانایی آنرا دارید که گزارشات و در محیطی کار کنید که شرکت سازنده نرم افزار حسابداری تعین کرده است. اما در نرم افزار CRM مایکروسافت چنین نیست شاید شما بخواهید در هنگام ورود به نرم افزار ابتدا وارد بخش خاصی که مربوط به شما هست بشوید.

     

    اجرای گردش کار کاملا حرفه ای برای ساماندهی کارها در نرم افزار!

    توانایی که در نرم افزار مایکروسافت وجود دارد این است که شما میتوانید لیستی از کارها را در آن تعریف کنید. مثال:

  • اگر سفارش بالای ۱۰ میلیون بود باید مدیر فروش آنرا تائید کند و سپس به واحد تولید برود.
  • اگر ایمیلی دریافت شد که موضوع آن دارای چنین کلماتی بود، فلان کارمند فروش را مطلع کن تا بقیه کارها را انجام دهد.
  • بعد از هر دوره زمانی که من تعریف میکنم اگر مشتریانی چنین ویژگی هایی که من میگویم داشتند نرم افزار تو باید به من بگویی تا یک تماس با آن بگیرم.
  • نرم افزار اگر مشتری قصد خرید از من را داشت و من حواسم نبود در این بازه زمانی که تعریف میکنم به من یادآوری کن و هزاران کار دیگر که در شغل شما به نظر شما میرسد.

از دیگر تفاوت های نرم افزار مایکروسافت با سایر نرم افزارها

شما در نرم افزار مایکروسافت اجازه دارید بی نهای منو بسازید ، بی نهایت فرم بسازید و تمامی این فرم ها را با نقشه تجاری خود به هم ارتباط دهید. در نرم افزار مایکروسافت فرم های اصلی که مربوط به ساختار علم CRM میشوند کاملا گنجانده شده و حالا شما میتوانید تمامی ریزه کاری های کسب و کار خود را وارد نرم افزار کرده و به همدیگر ارتباط دهید. مثال:

شما همیشه سفارشاتی را از مشتری دریافت میکنید قابلیت ثبت سفارش در بعضی از نرم افزارهای CRM وجود دارد. حال شما میخواهید تمامی مواردی را هم که به این سفارش ربط دارند را وارد سیستم کنید. یعنی میخواهید بدانید کدام باربری این سفارش را میبرد و توسط کدام راننده با چه کامیونی و شماره پلاک و مشخصات راننده و اینکه چه کارمندان و اشخاص دیگری در این سفارش تاثیر گذارند. پرکردن هزینه های جانبی این سفارش و هر موردی که در شغل شما است و به ذهنتان خطور میکند.

به این نکته توجه کنید که CRM یک علم و تکنیک است و صرفا یک نرم افزار نیست. کمپانی اعظم مایکروسافت تمامی نیازهایی که مشاغل میتوانند داشته باشند را محاسبه کرده است و ابزارهایی که لازم است را برای آنها قرار داده تا نرم افزار را با شغل خود سازگار کنند. به همین دلیل شما تمامی ماژول هایی که مربوط به تکنیک CRM است و ابزارهای جانبی برای کارکرد بهتر را در اختیار دارید.


 

رابط کاربری آسان از ویژگی های Dynamics CRM

مطمئنا همه کارمندان شما با ویندوز کار میکنند و در کنار ویندوز با نرم افزار آفیس هم کار کرده اند. میخواهید بدانید چه کسانی میتوانند با نرم افزار CRM مایکروسافت کار کنند؟ آنهایی که که بلد هستند با اینترنت کار کنند. چه کسانی میتوانند با CRM مایکروسافت حرفه ای کارکنند؟ آنهای که بلد هستند با نرم افزارهای آفیس همچون Excel و outlook کارکنند.
محیطی کاملا آشنا برای هر کاربر که با مدتی زمان میتواند خود را با نرم افزار عادت دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر با گروه اوج افزا تماس حاصل فرمایید.

تعداد مشاهده خبر:: 763
گروه های خبر: راهکارهای اوج
کلمات کلیدی:
ثبت نظر